2017年1月6日 星期五

進化日記(二)

昨天去見牙醫,本來沒想過拆attachment 的,但當時醫生未到和護士閒聊,說起2月和3月會拍婚照,唔知拆唔拆粒粒去影相好,因為擔心拆粒粒會減少拉力影響進度。

護士聽到我準備拍婚照和結婚就說,一定要靚到底緊係要拆啦。再看看我的第一批箍完成超過了一半,告訴我不用擔心現在拍婚照拆粒粒後要再加粒粒,然後結婚前又拆粒粒好煩,她說等結完婚應該剛好造好新一批箍,到時才加新的粒粒,時間剛好呀。

反正她都不怕麻煩,咁當然就拆啦。波波牙醫入房聽到我要影婚照所以要拆粒粒,好快手幫我拆掉上下排牙前面的粒粒,過程好輕鬆呀,他退場前對護士說,俾美白牙貼佢啦。聽到個下好感動,覺得波波牙醫好貼心,知道我要影婚照,連短暫美白牙齒都幫我諗埋,太開心了。

男人知道我拿了美白牙貼,不停說,你d牙都唔黄,不如分幾張佢用。哈哈。

進度照又來了,又經過了4個月,已到完成了23個箍﹐上排下陷的小門牙又跑出來一點了,而下排幾乎已經完全排齊了,上次飯聚姐夫有說我牙齒很整齊,以為我已完成了箍牙,親,箍牙這條路現在才走了三份一,還有漫漫長路呀。

好喜歡這種慢慢的慢慢的小進步,去年好堅持好堅持戴牙箍,每日真的都有戴足22小時,有時甚至超過。今年也要堅持呀。


沒有留言:

張貼留言